Blinkersspak Ligier Microcar Chatenet Aixam JDM Casalini mopedbil
Blinkersspak till Aixam, Ligier, Microcar, Chatenet, JDM, Bellier & Casalini – styr blinkers, ljus, dimljus och tuta, som är kompatibel med de flesta mopedbilsmodeller. Jämför utseendet på blinkersspaken med er gamla blinkersspak för att säkerställa att ni beställer rätt variant.
Läs mer
Liknande Produkter
Beskrivning av Blinkersspak Ligier Microcar Chatenet Aixam JDM Casalini mopedbil
Blinkersspak / kombireglage för mopedbil som styr blinkers, hel- och halvljus, dimljus samt tuta.
Passar flera modeller från Aixam, Ligier, Microcar, JDM, Bellier, Casalini och Chatenet.
Passar följande modeller
- Ligier: JS60, Myli, JS50, JS50L, IXO, JS RC, X-Too R, X-Too S, X-Too RS, X-Too Max och X-Too
- Chatenet: CH26, CH32, CH40 och CH46
- Microcar: MGO 1, 2, 3, 4 och 6, M8, Due 1 och 3, MC1 och MC2
- Aixam: Coupe, Crossover, Crossline, City, GTO, Scouty, Roadline, 721 och 741, Minauto med flera
- JDM: Aloes, Roxsy och Xheos
- Bellier: B8, Opale och Divane
- Casalini: M12, M14 och M20
OEM-referenser
OEM: 8AA039 / 1007320 / 811AY039A / 1007335 / 0016003 / 205003
Hej och tack för din fråga Christian! Ja, denna blinkersspaken passar till er Aixam Coupe S8 från årsmodell 2013.
Mvh Vincent på SCP Mopedbilsdelar AB
Hej och tack för din fråga! Aixam mopedbilar har omkring er årsmodell en övergång till andra typer av blinkersspakar också. Jämför utseendet mellan den ljusomkopplaren ni har i er Aixam med denna produkten, men kika gärna även på dessa varianter av blinkersspakar:
Utan dimljus nyare variant: https://smallcarparts.se/sv/products/blinkersspak-aixam-sensation-emotion-ambition-utan-dimljus-fram
Med dimljus nyare varaint: https://smallcarparts.se/sv/products/blinkersspak-aixam-sensation-v2-emotion-chatenet-ch40-ch46
Har du fler funderingar är du varmt välkommen att återkoppla.
Mvh Vincent på SCP Mopedbilsdelar AB
Hej och tack för din fråga,
Du demonterar eventuella kåpor som sitter ovanför och under ratten som täcker blinkersspaken. Därefter är det bara att trycka in spärrarna vid kontakten samtidigt som du drar av den gamla ljusomkopplaren och därefter är det bara att trycka dit den nya och montera tillbaka kåporna runt ratten. Har du fler funderingar är det bara att återkoppla.
Mvh Vincent på SCP Mopedbilsdelar AB
Hej,
Tack för din fråga. Kontakta gärna oss via telefon eller mail på kontakt@smallcarparts.se så kan vi kika vidare på din fråga. Du har en övergångsmodell och behöver ett registreringsnummer för att kunna avgöra vilken blinkersspak du ska ha.